ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

  1. Гарантійний термін експлуатації товару починається з дати, вказаній у видатковій накладній або у товарному чеку. 
  1. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів. (ст. 26 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.)
  1. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених виробником пломб, споживач втрачає право на гарантійне обслуговування. (ст. 18 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.).
  1. Фахівці офіційного сервісного центру (СЦ) самостійно визначають, яким чином слід проводити ремонт обладнання, а також проводити ремонт обладнання або заміну його частин. Несправні вузли приладів в гарантійний період безкоштовно ремонтуються або замінюються новими. Вирішення питання про доцільність їх заміни або ремонту залишається за службами сервісу. При цьому всі замінені частини обладнання залишаються в розпорядженні офіційного СЦ.
  1. Покупець втрачає право на гарантійний ремонт у разі:
  • Якщо несправності виробу викликані механічними ушкодженнями при транспортуванні або використанні, неправильним зберіганням, поганим обслуговуванням з боку покупця. 
  • Якщо виріб має сильне забруднення як внутрішнє, так і зовнішнє, іржу. 
  • Якщо прилад ремонтувався сторонніми організаціями або піддавався конструктивним змінам. 
  • Якщо експлуатація приладу тривала після появи несправності та не була припинена. 
  • При неправильному підключенні до системи електроживлення (погана якість контакту в місці підключення, недостатній переріз електричного кабелю, відсутність заземлення, недопустима довжина електричного подовжувача, і т. ін.).
  • При наявності сторонніх предметів, рідин, речовин усередині приладу. 
  • Якщо несправності викликані несвоєчасним проведенням технічного обслуговування (заміна прокладок; підтяжка різьбових з'єднань; регулювання зазорів; обслуговування акумуляторних батарей; заміна термопасти і т.п.).
  • Якщо має місце нормальне зношування частин виробу в результаті тривалого користування. Рівномірне зношування деталей при відсутності заводських дефектів не дає права на їх заміну по гарантії).
  • Пошкоджень, викликаних стихійним лихом, пожежею, побутовими факторами (погана якість електроенергії: асиметрія, перепади напруги, відсутність або погана якість заземлення, непередбачувані відключення електроенергії, і т.ін.).
  1. Технічне обслуговування товару не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару. (ст. 25 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.).
  1. Рішення про ремонт або заміну товару приймається виключно сервісним центром після повної безкоштовної діагностики. Термін стандартної безкоштовної діагностики складає 7 робочих днів з моменту отримання товару сервісним центром. Якщо необхідна додаткова платна лабораторна діагностика, терміни і вартість діагностики узгоджуються з покупцем. 

Адреса для передачі товару на діагностику до сервісного центру: 

Україна, 02090, вул. Алматинська, 6, Літ. А, Б, пов. 1 прим. 2

Телефон: +38(063)701-82-67